Fijn, het Turks-Koerdisch conflict wordt uitgevochten in de straten van Amsterdam. Wat is dat toch tegenwoordig? Er gaat bijna geen dag meer voorbij of je wordt ergens in de stad wel lastig gevallen door groepjes mensen die het “ergens” niet mee zijn. Zijn het niet die werkeloze, en eerlijk gezegd stinkende, occupanten, zijn het nu wel weer Turken.

Want, ergens 5000 kilometer weg, hebben Turken en Koerden ruzie met elkaar. Er wordt vrolijk op elkaar geschoten, er worden bommen op elkaars kampen gegooid en ga maar even door. Ik heb nog steeds geen enkel idee waarom ze elkaar daar het leven zuur maken maar weet je wat! Doe dat lekker daar op je eigen berg en laat ons, of toch in ieder geval mij, lekker met rust met jullie middeleeuwse gedrag

En weten jullie wat? Turk, Koerd, voor mij zijn jullie één pot nat. Voor mij hebben jullie allemaal dezelfde snorren. Het interesseert mij ook helemaal niet wie waar woont of wie wie afslacht of zelfs wie er gelijk heeft. Hou je ellende lekker thuis. Dit is Nederland!