Ik ben even een tijdje heel heel druk geweest. De mensen die mij kennen weten dat ik een druk bazinnetje ben. Ik heb zelfs tot mijn grote verdriet de PC een tijd niet kunnen bezoeken en al een maand geen nieuwe hakken gekocht. Vooral die laatste twee zaken zijn onnatuurlijk binnen mijn alledaagse gedrag en krijg af en toe opvliegers en koud zweet. Cold Turkey, denk ik, mijn menopauze zit er nog lang niet aan te komen.

Vandaag ben ik even bij het Oosterpark geweest samen met mijn Arubaanse vriendinnetje en was zeer onder de indruk van de kranslegging en het hele gebeuren rondom de slavenherdenking. Ik heb tot een paar jaar geleden met veel plezier bij het Oosterpark gewoond (het goede gedeelte..) en heb mijn favoriete tapas hut weer eens opgezocht, Pata Negra (Hier hebben jullie een linkje van mij mijn schatten, bedankt voor het heerlijke eten).

Enfin, ik kwam thuis nog niet zo lang gleden en ging even online wat Telgraaf doen en jawel, de toleranten der Aarde zijn weer even flink bezig geweest vandaag.

Een paar kopjes:
Dodelijke aanslag op kerken in Kenia
Moslims houden huis
Marokko weert cruiseschip met homo’s
Zucht..

Nieuwsgierig als ik ben ging ik even bij wat andere media langs om te kijken wat er allemaal nog meer speelde vandaag en die de Nederlandse MSM, uit verveling schat ik in want nogal veel van het zelfde, niet hebben geplaatst. Hier nog wat van die leuke berichtjes..

Indonesia Regent Orders Closure Of Churches
Iraqi women face court-ordered virginity tests
Iran ontwikkelt nieuw computerspel: voer fatwa tegen Rushdie uit
Nou ja, je voelt het wel al een beetje denk ik.. Het is etc.. etc.. etc…

Mij lijkt het een goed idee als we landen als Turkije en Egypte of eigenlijk de hele islamitische wereld lekker links laten liggen en op vakantie gaan naar landen als Spanje, Ierland, Portugal of Griekenland. Die kunnen onze euro’s ook goed gebruiken en laten we wel zijn, ik ben in die landen door de lokale bevolking nog nooit voor hoer of soortgelijke idioterie uitgemaakt. Wat denken jullie erover mij lieve lezertjes..

Geef mij jullie mening


Je kunt ook onderaan de post uitgebreider reageren