Diederik S.

Het is even een tijdje stil geweest op mijn blogje en in tegenstelling tot wat sommige valse nichten met voorkeur voor hele jonge jongens denken, nee daar heeft twingly niets mee te maken..

Als carri@ere doos is het leven niet altijd zonder zorgen en aangezien ik een behoorlijke verantwoordelijkheid heb tegenover een behoorlijk aantal mensen die voor mij werken zijn er wel eens tijden dat ik wel meer te doen heb dan afgeven op stinkende occupiertjes of het linkse gezwel in de samenleving in het algemeen.

Er moet gepeest worden. Geld gemaakt en daar hou ik nu eenmaal meer van. Maar ik heb weer een nieuw onderwerp van ridicule gevonden. Was het eerder de stotterende stuntel Job Ehh Cohen, nu hebben we beroepscrimineel Diederik S#, de nieuwe schande der lage landen, een draaideurcrimineel van het ergste soort en er zijn daadwerkelijk mensen die denken dat hij het nieuwe gezicht kan zijn van de Neue PVDA, Der Diederik, zeg maar.

Stel je toch eens voor dat zo een type ons land als premier zou moeten representeren. Wanneer hij bij, ik geef maar een dwarsslag, bij Obama op bezoek zou gaan. Of Angela Merkel. Stel je het besmuikte lachen eens voor wanneer hij ergens binnenkomt. (Ja, dat is hem, dat is S. Proest..)

Ik las net een blogje (klik) en ook daar werd de spijker op zijn kop geslagen. De PVDA is failliet en weet van gekkigheid niet meer wat ze moet doen om ook maar een beetje serieus genomen te worden.

Weer slaat die partij de plank mis. O, ze zullen zich in de rokerige achterkamertjes tijdens hun samenzweerderige bijeenkomsten wel een in de handen hebben gewreven. Yes, we hebben een jonkie die er ook nog redelijk uitziet en niet helemaal onbekend. Lets get Rutte.. Arm joch.. Wahaha. Ik wrijf mijzelf nu al in mijn handen voor de komende tijd en ben echt gemotiveerd ook deze linksche rakker eens flink de publieke opinie tegen zich te laten krijgen.