Ik had vandaag wat problemen in slaap te vallen. Een leuke borrel gehad maar een beetje te zwaar getafeld daarvoor.. En net nadat ik las dat ze in Afghanistan weer de straat opgingen om met zijn allen moord en doodslag te eisen tegen wat Amerikanen die daar het Grote Boze Sprookjesboek op de brandstapel hadden gegooid eindelijk eens wat leuks..

Naar aanleiding van een Brits Islamonderzoek lijken de mensen daar meer dan schoon genoeg te hebben van de Islam en haar vredelievende volgelingen. Hier zijn wat resultaten..

•71% is nooit in contact gekomen met informatiemateriaal betreffende de Islam
•76% heeft nooit met een moslim over de Islam gesproken
•75% gelooft dat Islam en moslims een negatieve bijdrage aan de samenleving
•61% reageerde niet positief toen ze over de profeet Mohammed gevraagd werden
•71% denkt niet dat de media de Islam negatief naar voren brengt
•62% preferred not to receive any information about religion

En ook..

70% did not change their perceptions about Islam after coming into contact
with dawah material. 14% slightly worsened or significantly worsened.

2% responded positively concerning perceptions about Islamic law

63% had no change in their perception after interacting with a Muslim. 13% had perceptions that significantly worsened or slightly worsened.

71% did not agree with the statement “Muslims are peaceful”

Voor mij als vrouw vond ik deze uitslag wel wat te betekenen hebben, 94% did not disagree with the statement “Islam oppresses women”

Je kunt het hier allemaal zelf lezen

Ik kruip er weer even lekker in. Morgenavond heb ik een leuke date met een lekker gespierd ding en we kunnen die walletjes dan missen als kiespijn.