Beatrix is op bezoek in de VAE en wat denk je? De koningin droeg voor de gelegenheid een abaya, een lang zwart alles verhullend gewaad, en een blauwe hoofddoek. Ook prinses Máxima was volgens moslimgebruik van top tot teen bedekt.

Ik word niet goed. Als dit als een gebaar van respect bedoelt is, waarom laten die kamelenjockeys onze Koningin dan niet gewoon binnen op zijn Hollands, zonder islamitische uitingen want dat zijn het. Zij is toch de gast? Of is ze toch stiekum lid van Groen Links geworden zoals GW zichzelf al afvroeg na haar kerstrede?

Overal ter wereld worden Christenen opgeblazen (link) door Extreem Moslim Tuig maar onze Koningin gaat wel even politiek correct zitten zijn. Schandalig. Ik was eigenlijk toch altijd wel een fervent aanhanger van onze monarchie maar dit voelt als verraad.

Nergens heb ik nog een moslimleider de aanvallen in bijvoorbeeld Nigeria horen veroordelen, dat doen alleen de brave Christen borstjes overal. Nog iets anders. Zouden die zandprinsen hier ook de Nieuwe kerk bezoeken tijdens een dienst? Vast niet. Bah, mijn Zondag had wel beter kunnen beginnen, ik kruip er maar weer even lekker in…