Zo. Gut. Dat is alweer een tijdje geleden dat ik de tijd had om mijn blogje wat bij te werken. Je hoort te weten dat ik een toko run, en niet zomaar één, maar één met aardig wat medewerkers.

Een aantal maanden geleden was ik begonnen met de acquisitie van een ander bedrijf, één waar ik al een tijdje mijn oog op had laten vallen maar wat maar niet opschoot. Het heeft me aardig wat zaterdagochtenden gekost en ik had op gegeven moment mooi de smoor in.

Maar vanochtend heb ik eindelijk weer eens de gelegenheid gehad met mijn vriendinnen wat bij te beppen onder het genot van wat lattes, wat bagels (Tja ik ben afgevallen met al die toestanden) en tassen vol met prachtige kleding. Heb wat mooie nieuwe lingerie aangeschaft, pumps, laarzen en een jas en voel mijzelf weer helemaal lekker.

Ik zit nu met kouzevoetjes op de bank en las iets in de wakkere krant van Nederland en dacht:”Pffff… Heb je ze weer. Onder het mom van diervriendelijkheid een in hun ogen gruwel van een onrein beest verbieden.”

Daarom vertrouw ik Moslims nou niet. Ik heb er nog nooit een meegemaakt die een hond prettig vind, laat staan echt bezorgd was over het lot van een hond. En daarom pleit ik voor een verbod op de Moslimpartij. Stelletje leugenaars.

Wat dat betreft hebben ze een goed voorbeeld gehad van de partij van die Cohen. Als je iets gedaan wilt krijgen moet je vooraL de echte reden verdoezelen, of gewoon botweg liegen